Online marketing bureau Eindhoven
Wij zijn gecertificeerde search specialisten
Hoe leren jullie mijn bedrijf kennen?
Omedia begint vaak met een quickscan en/of een kennismakingsgesprek. Omedia neemt namelijk niet iedere opdrachtgever “blind” aan. We gaan alleen in gesprek wanneer we écht potentieel zien in een samenwerking waarbij we jou daadwerkelijk kunnen helpen. Zien wij dit potentieel? Dan plannen we een kick-off meeting in, brengen we bedrijfsbezoekjes, hosten we (video)calls en verrichten we een markt en-concurrentie onderzoek.
We hebben ervaring binnen de meeste branches, maar met jouw inbreng versnellen we het resultaat en voorkomen we foute aannames.
Hoe weet ik of jullie aanpak werkt?
Tot op heden is iedere opdrachtgever met een looptijd langer dan 3 maanden zichtbaar gegroeid. Bekijk ons meest recente werk op deze pagina. Profiteer ook van onze ervaring met andere, snelgroeiende opdrachtgevers.
Hoe vaak hebben we contact?
Over het algemeen heeft Omedia wekelijks informeel contact met haar opdrachtgevers en ontvang je minimaal een keer per maand een rapportage. We plannen met regelmaat (video)calls en meetings in om bijvoorbeeld de maandelijkse performance door te spreken en de strategie aan te passen waar nodig.
Werken jullie met contracten?
Omedia werkt met haar opdrachtgevers op basis van een simpele, maandelijks opzegbare overeenkomst. Want wat is het nut van een wurgcontract als klanten ontevreden zijn? Omedia bouwt graag aan lange termijn relaties door het leveren van kwaliteit. Ons trouwe klantenbestand geeft ons bevestiging van de kwaliteit van onze diensten. Wanneer wij bedrijven niet kunnen helpen om te groeien door middel van online marketing, dan groeien we zelf ook niet. Wij weten namelijk hoe je je omzet kunt verhogen met Online Marketing.
Dit doen wij het liefst zonder complexe contracten en met volledige transparantie, zodat jij altijd weet waar je aan toe bent. En die omzetverhoging? Die tonen we aan d.m.v. concrete data en KPI’s.
Hoe helpen jullie bedrijven met groeien?
Wat zijn de voordelen van een search specialisme?
Betere performance is klaar voor jou, jij ook?
Wij willen op de juiste momenten aanwezig zijn in de betaalde zoekresultaten van Google middels Google Ads.
E-commerce rendement maximaliseren met Google Shopping voor bezoekers die klaar zijn om te kopen.
Wil je een converterende website laten maken vanuit online marketing perspectief, gericht op jouw doelgroep?
- Zijn mijn Google Ads campagnes optimaal gestructureerd en ingericht en kan ik meer omzet genereren tegen dezelfde of lagere kosten?
- Zijn mijn huidige KPI's als: ROAS, CPC, CTR, Cost/Conversie acceptabel binnen onze branche?
- Hoe kan ik mijn website verbeteren voor meer conversies?
- Kan ik mij beter focussen op het volledig optimaliseren van een kanaal of beter wedden op meerdere paarden?
- Presteert mijn huidige online marketing bureau goed genoeg en krijg ik voldoende resultaat voor mijn investering?
- Ik heb het gevoel dat de opbrengst van mijn campagnes stagneren of zelfs teruglopen, wat kan ik hier aan doen?
- Hoe kan ik organisch beter vindbaar worden en wat kan ik doen om (nog) meer omzet en marktaandeel te realiseren?