Gratis advies van je nieuwste en laatste online marketing bureau.

Geen kennis van online marketing of heb je behoefte aan een second opinion? Bij ons krijgt je geen cookie van eigen deeg, maar zetten we je op de digitale kaart.

Vraag een gratis adviesgesprek aan en zet online marketing succesvol in voor jouw bedrijf. Als jij jouw uitdagingen en vraagstuk(ken) meeneemt, dan nemen wij onze specialisten mee!

Wat kan je verwachten?

Ons adviesgesprek is geheel vrijblijvend en je bent nergens aan gebonden. Vraag je een adviesgesprek aan? Dan wordt je op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld om het doel van je aanvraag te bespreken. Je kan dit zien als een korte kennismaking en een telefonische inventarisatie met een van onze online marketing specialisten.

Omedia kijkt vervolgens naar jouw huidige situatie, de kansen, verbeterpunten en hoe we hier het beste op in kunnen spelen. Na de Quickscan krijg je een helder advies omtrent onze bevindingen en krijg je de mogelijkheid om hierover te sparren. Ben je het hiermee eens? Dan ontvang je van ons een offerte, waarin duidelijk wordt welke investeringen voor jou passend zijn en wat deze investeringen kunnen opleveren.

  • Kansen & verbeterpunten worden in kaart gebracht
  • Traffic & conversie als uitgangspunt
  • Je wordt op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld
  • Onze specialisten nemen uitgebreid de tijd voor vakkundig advies
  • Volledig vrijblijvend (ja, écht geen addertjes...)

Gratis adviesgesprek aanvragen:

We adviseren je en laten graag alle kansen zien voor jouw bedrijf. Je hebt (op 1 uur van je tijd na) niets te verliezen. Waar wacht je nog op? Vraag ‘m nu aan, dan spreken we elkaar straks telefonisch!

Wij zijn gecertificeerde search specialisten

We adviseren je in 3 eenvoudige stappen

Stap 1. Telefonische analyse

Heb je een gratis adviesgesprek aangevraagd? Dan wordt je op werkdagen binnen 24 uur door een van onze online marketing specialisten teruggebeld voor een telefonische analyse. Tijdens de telefonische analyse maken we persoonlijk kennis met elkaar en bespreken we de reden van de scan. De eerste vraag is altijd wat wil je bereiken? Wanneer jij een duidelijk doel voor ogen hebt kun je een strategie gaan bepalen. Een heldere strategie zorgt ervoor dat jij je doel bereikt en beschrijft hoe je dit kunt bereiken. De basis ligt bij het bepalen van de juiste richting. Vervolgens kun je bepalen welke middelen je kunt gebruiken om je doel te behalen.

Wil je aan de slag met Google Ads? Heb je al campagnes of twijfel je nog? Zet je al in op zoekmachine optimalisatie of heb je vragen over hoe jij jouw doelgroep het beste kan bereiken? Tijdens onze telefonische analyse bieden we je de kans om al je vragen te stellen en met een specialist te sparren, zodat we jou kunnen voorzien van het best mogelijke advies. Daarom kijken we vanuit helicopterview naar jullie (groei)kansen en mogelijke verbeterpunten middels passend en vakkundig advies.

Stap 2. Het plan achter het idee bedenken

Nu we elkaar wat beter kennen en samen een scenario geschetst hebben wordt het tijd voor het echte werk: het bedenken van het plan achter het idee. Het is namelijk belangrijk dat we goed begrijpen wat je als organisatie doet en wat je (digitale) groeiambities zijn. Vanuit hier hebben onze specialisten een vertrekpunt om het aankoopproces van jouw klant te onderzoeken. Deze begint vrijwel altijd met zichtbaarheid, hier springen wij in om je huidige online marketing kanalen als Social media, SEO, Google Ads of Google Shopping te analyseren.

Onze specialisten nemen bovengenoemde kanalen goed onder de loep om te bepalen waar jouw kansen en verbeterpunten liggen en hoe we hier het beste op in kunnen spelen. Nadat je gevonden bent voor een potentiële klant bezoekt hij natuurlijk je website of landingspagina, deze analyseren wij indien gewenst ook. Wanneer je jouw Google Ads campagnes wilt laten scannen sturen we je een verzoek tot toegang, dit kunnen we ook voor het Google Analytics account vragen. We wijzigen uiteraard niets aan je campagnes en instellingen, we zijn nu enkel aan het onderzoeken waar de verbeterpunten liggen.

Stap 3. Tijd voor passend advies!

Nadat wij jouw online marketing kanalen geanalyseerd hebben plannen we een nieuwe afspraak in om gezamenlijk onze aanbeveligingen door te nemen. Hierbij leggen je uit wat onze bevindingen zijn en waar wij denken dat je kansen (lees; misgelopen omzet) laat  liggen voor jouw bedrijf. Ben jij het eens met onze bevindingen en heb je net als ons zin om aan de slag te gaan? Dan brengen wij een voorstel uit om samen het actieplan werkelijkheid te maken. Na acceptatie van het uitgebrachte voorstel starten we zo snel mogelijk met het optimaliseren van jouw Online Marketing campagne(s), uiteraard op basis van de adviezen die we je in ons adviesgesprek gegeven hebben.

Onze specialisten laten je graag alle kansen zien voor jouw bedrijf. Je hebt op een uur van je tijd na niets te verliezen, besluit je uiteindelijk om geen samenwerking te starten? Dan zijn we even goede vrienden en zijn we blij dat we jou hebben kunnen voorzien van toepasbaar advies. Waar wacht je nog op? Vraag ‘m nu aan, dan spreken wij elkaar straks aan de telefoon!

Waarom een adviesgesprek de moeite waard is

Voor veel van onze opdrachtgevers is online marketing goed voor gemiddeld 70% van hun omzet. Google Ads is vaak de grootste inkomstenbron voor bedrijven. Het is van belang om de ROAS (return on ad spend) te bewaken, zodat je met jouw advertenties marge-technisch uitkomt.

Veel bedrijven zien de kosten van hun online marketing kanalen toenemen, en de resultaten teruglopen. Online marketing mag in onze ogen nooit een kostenpost zijn, maar juist een middel om meer omzet te realiseren! Met ons gratis advies gesprek krijg je antwoorden op vragen als:

Krijg antwoord op vragen als:

  • Zijn mijn Google Ads campagnes optimaal gestructureerd en ingericht en kan ik meer omzet genereren tegen dezelfde of lagere kosten?
  • Zijn mijn huidige KPI's als: ROAS, CPC, CTR, Cost/Conversie acceptabel binnen onze branche?
  • Hoe kan ik mijn website verbeteren voor meer conversies?
  • Kan ik mij beter focussen op het volledig optimaliseren van een kanaal of beter wedden op meerdere paarden?
  • Presteert mijn huidige online marketing bureau goed genoeg en krijg ik voldoende resultaat voor mijn investering?
  • Ik heb het gevoel dat de opbrengst van mijn campagnes stagneren of zelfs teruglopen, wat kan ik hier aan doen?
  • Hoe kan ik organisch beter vindbaar worden en wat kan ik doen om (nog) meer omzet en marktaandeel te realiseren?

Gratis adviesgesprek aanvragen

Wij werken trots samen met

nine logo
da logo
monsley logo
sherlocked logo
logo kledenonline
kiran badloe logo
brigad logo
van straaten logo
huisenthuis.nl logo
bam infra logo
mu coaching logo
shirt-discounter.nl logo
shirt-shirts.nl logo
huisenthuis.nl logo
barntools logo
nine logo
heijmans logo
jump logo

Vakkundig & relevant advies is klaar voor jou – jij ook?